Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin.

By: Cymanow-Sosin, Klaudia [Autor]Contributor(s): Wydawnictwo Adam Marszałek [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020. Description: 370, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Kulturoznawcy | MedioznawcyISBN: 9788381803656Subject(s): 2001- | Reklama -- badania -- metodologia | Perswazja (psychologia) -- aspekt społeczny | Kreatywność -- aspekt społeczny | YouTube | Neuromarketing | Analiza treści i zawartości mediów | Reklama | Wartość | YouTube | Polska | Media i komunikacja społeczna | Socjologia i społeczeństwo | Kultura i sztukaGenre/Form: Monografia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 333987 659.1 Tylko na miejscu 1000333987
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 333986 659.1 Checked out 14/05/2025 1000333986

Bibliografia na stronach 341-360.

Publikacja współfinansowana przez Fundację im. Świętej Królowej Jadwigi dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie i dofinansowana z subwencji Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przyznanej przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w roku 2020