Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej /
Stopczyńska, Kinga.
Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska. - Wydanie drugie uaktualnione. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. - 160, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 151-157.
9788365766670
2001-
Branding (marketing).
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa
Marka (ekonomia)
Pozycjonowanie (marketing)
Storytelling
Wizerunek przedsiębiorstwa
Polska
Opracowanie
Zarządzanie i marketing
Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska. - Wydanie drugie uaktualnione. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. - 160, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 151-157.
9788365766670
2001-
Branding (marketing).
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa
Marka (ekonomia)
Pozycjonowanie (marketing)
Storytelling
Wizerunek przedsiębiorstwa
Polska
Opracowanie
Zarządzanie i marketing