Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska.

By: Stopczyńska, Kinga [Autor]Contributor(s): Stowarzyszenie Innowatorów Zarządzania [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. Edition: Wydanie drugie uaktualnioneDescription: 160, [1] strona : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788365766670Subject(s): 2001- | Branding (marketing) | Komunikacja marketingowa | Komunikacja marketingowa | Marka (ekonomia) | Pozycjonowanie (marketing) | Storytelling | Wizerunek przedsiębiorstwa | Polska | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Opracowanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 346891 Checked out 20/05/2025 1000346891
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 335980 Available 1000335980
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 346890 339.138 Tylko na miejscu 1000346890

Bibliografia i netografia na stronach 151-157.