Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 4, Planowanie sukcesu w marketingu /
Davies, Peter.
Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 4, Planowanie sukcesu w marketingu / Tyt. oryg.: Making sense of marketing Planowanie sukcesu w marketingu Peter Davies, David Pardey ; [z jęz. ang. tł. Ireneusz Opaliński]. - Rzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, 1995. - 166 s. : il ; 24 cm.
8390184907 839018494X
Marketing--zadania i ćwiczenia.
Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 4, Planowanie sukcesu w marketingu / Tyt. oryg.: Making sense of marketing Planowanie sukcesu w marketingu Peter Davies, David Pardey ; [z jęz. ang. tł. Ireneusz Opaliński]. - Rzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, 1995. - 166 s. : il ; 24 cm.
8390184907 839018494X
Marketing--zadania i ćwiczenia.