Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 4, Planowanie sukcesu w marketingu / Peter Davies, David Pardey ; [z jęz. ang. tł. Ireneusz Opaliński].

By: Davies, PeterContributor(s): Pardey, David | Opaliński, Ireneusz [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Rzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, 1995. Description: 166 s. : il ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8390184907; 839018494XOther title: Tyt. oryg.: Making sense of marketing | Planowanie sukcesu w marketinguSubject(s): Marketing -- zadania i ćwiczenia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 199414/4 Available 1000199414