Konsumenckie preferencje i ocena jakości czekolady /

Konsumenckie preferencje i ocena jakości czekolady / Karolina Machnio, Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko. - Wyd. I. - Radom : Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego. Wydawnictwo, copyright © 2021. - 144 strony : ilustracje ; 24 cm. - Monografia / Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu ; nr 253 . - Monografie - Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego nr 253 .

Na dokumencie ISSN 1642-5278 przypisany serii wcześniejszej: Monografie - Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego. Na stronie tytułowej: Monografia nr 18 z serii wydawniczej pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego.

Bibliografia na stronach 115-124.

Dla menedżerów i specjalistów do spraw marketingu w branży spożywczej, a także studentów kierunków związanych z zarządzaniem jakością, marketingiem, towaroznawstwem, technologią żywności i żywienia.


Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.

9788373519077


Preferencje konsumenta--Polska--1990-.
Czekolada--ocena.