Konsumenckie preferencje i ocena jakości czekolady /
Konsumenckie preferencje i ocena jakości czekolady /
Karolina Machnio, Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko.
- Wyd. I.
- Radom : Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego. Wydawnictwo, copyright © 2021.
- 144 strony : ilustracje ; 24 cm.
- Monografia / Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu ; nr 253 .
- Monografie - Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego nr 253 .
Na dokumencie ISSN 1642-5278 przypisany serii wcześniejszej: Monografie - Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego. Na stronie tytułowej: Monografia nr 18 z serii wydawniczej pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego.
Bibliografia na stronach 115-124.
Dla menedżerów i specjalistów do spraw marketingu w branży spożywczej, a także studentów kierunków związanych z zarządzaniem jakością, marketingiem, towaroznawstwem, technologią żywności i żywienia.
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
9788373519077
Preferencje konsumenta--Polska--1990-.
Czekolada--ocena.
Na dokumencie ISSN 1642-5278 przypisany serii wcześniejszej: Monografie - Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego. Na stronie tytułowej: Monografia nr 18 z serii wydawniczej pod patronatem Mazowieckiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego.
Bibliografia na stronach 115-124.
Dla menedżerów i specjalistów do spraw marketingu w branży spożywczej, a także studentów kierunków związanych z zarządzaniem jakością, marketingiem, towaroznawstwem, technologią żywności i żywienia.
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
9788373519077
Preferencje konsumenta--Polska--1990-.
Czekolada--ocena.