Planowanie i rozwój nowych produktów : aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe /
Planowanie i rozwój nowych produktów : aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe /
Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.).
- Wydanie III.
- Warszawa : CeDeWu, 2023.
- 273 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
9788381026789
Procesy produkcyjne.
Produkty nowe--komercjalizacja.
Produkty nowe--zarządzanie.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
9788381026789
Procesy produkcyjne.
Produkty nowe--komercjalizacja.
Produkty nowe--zarządzanie.