Planowanie i rozwój nowych produktów : aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe / Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.).

Contributor(s): Wirkus, Marek [Redakcja] | Lis, Anna (zarządzanie) [Redakcja] | CeDeWu [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : CeDeWu, 2023. Edition: Wydanie IIIDescription: 273 strony : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788381026789Subject(s): Procesy produkcyjne | Produkty nowe -- komercjalizacja | Produkty nowe -- zarządzanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 342653 339.138 Tylko na miejscu 1000342653

Bibliografia przy rozdziałach.

Dla studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.