Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.

By: Bartosik-Purgat, MałgorzataContributor(s): Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2004. Description: 228 s. : rys., wykr. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8389224763Subject(s): Rynki eksportowe -- podręczniki | Marketing -- aspekt antropologiczny -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 324774 Available 1000324774
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 324775 Available 1000324775
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 324776 Available 1000324776
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 262157 Available 1000262157

Bibliogr. s. 215-224.

Książka powstała dzięki grantowi promotorskiemu KBN nr 5 H02D 025 21