Marketing terytorialny : możliwości aplikacji, kierunki rozwoju / red. nauk. Halina Szulce, Magdalena Florek ; [tł. tekstów obcojęzycznych Marcin Domiter, Magdalena Florek] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.

Contributor(s): Szulce, Halina [Red.] | Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie) [Red.] | Domiter, Marcin [Tł.] | Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish, English Summary language: English Original language: English Publication details: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2005. Description: 413, [1] s. : wykr. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8374170913Subject(s): Marketing terytorialny | Marketing turystyczny -- Polska
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 325142 332 Available 1000325142
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 265480 332 Available 1000265480

Bibliogr. przy niektórych rozdz.

Tekst częśc. w jęz. ang. i przekł. pol.

Streszcz. art. pol. w jęz. ang.