Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat.

By: Bartosik-Purgat, MałgorzataContributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextSeries: Marketing bez TajemnicPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006 (2005)Description: 202 s. : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320816092Subject(s): Kultura przedsiębiorstwa | Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych | Negocjacje handlowe -- aspekt społeczny | Zarządzanie międzykulturowe
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 267049 Available 1000267049
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 267050 Available 1000267050
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 267051 Available 1000267051

Bibliogr. s. 201-202.