Międzynarodowe badania marketingowe / Jerzy Schroeder, Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

By: Schroeder, JerzyContributor(s): Bartosik-Purgat, Małgorzata | Mruk, Henryk | Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. Description: 286 s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788374177221Subject(s): Badania marketingowe -- podręczniki akademickie | Rynki eksportowe -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 313674 Checked out 13/09/2025 1000313674

"Źródła informacji o rynkach zagranicznych (adresy www)" s. 271-274.

Bibliogr. s. 275-281. Indeks.