Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [recenzent: Magdalena Florek].

By: Brańka, SebastianContributor(s): Figiel, Adam | Griszel, Weronika | Manczak, Iryna | Szromnik, Andrzej, (1948- ) | Zadęcka, Ewa | Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie) [Rec.] | edu-Libri [pbl]Material type: TextTextPublication details: Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2015. Description: 196 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788363804749; 9788363804756; 9788363804763; 9788363804770Subject(s): Marketing terytorialnyOnline resources: Spis treści Dostępne także w wersji elektronicznej.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 323681 332 Available 1000323681
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 317491 332 Available 1000317491
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 317492 332 Tylko na miejscu 1000317492
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 317493 332 Available 1000317493

Na okł.: Wizerunek, reputacja, marka i promocja jednostki osadniczej oraz rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej miast i regionów.

Bibliogr. s. 183-[193]. Indeks.

Dostępne także w wersji elektronicznej.