Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [recenzent: Magdalena Florek].
Material type:
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BUEK Wypożyczalnia | 323681 | 332 | Available | 1000323681 | ||
![]() |
BUEK Wypożyczalnia | 317491 | 332 | Available | 1000317491 | ||
![]() |
BUEK Czytelnia Główna | 317492 | 332 | Tylko na miejscu | 1000317492 | ||
![]() |
BUEK Wypożyczalnia | 317493 | 332 | Available | 1000317493 |
Na okł.: Wizerunek, reputacja, marka i promocja jednostki osadniczej oraz rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej miast i regionów.
Bibliogr. s. 183-[193]. Indeks.
Dostępne także w wersji elektronicznej.