Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat.

By: Bartosik-Purgat, Małgorzata [Autor]Contributor(s): Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]Material type: TextTextSeries: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWNPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, © 2019. Edition: Wydanie IDescription: 367 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Poziom nauczania: Szkoły wyższe | Specjaliści ds. marketinguISBN: 9788301201944Subject(s): 2001- | Komunikacja marketingowa | Media społecznościowe -- marketing | Komunikacja marketingowa | Marketing | Media społecznościowe | Przedsiębiorstwo | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Opracowanie Online resources: Spis treści | Okładka | Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 328517 339.138 Available 1000328517
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 328518 339.138 Tylko na miejscu 1000328518
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 328519 339.138 Available 1000328519

Wydanie finansowane z projektu badawczego Narodowego Centrum Nauki 2015/17/B/HS4/00309