Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach /
Martin, William B.
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach / William B. Martin ; przeł. Magdalena Kachniewska. - Kraków : Warszawa : Oficyna Ekonomiczna ; Wolters Kluwer Polska, 2006. - 219 s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: "Sprzedaż, obsługa klienta".
Bibliogr. s. [215]. Indeks.
Dla menedżerów lokali gastronomicznych, hoteli, ośrodków wypoczynkowych oraz innych przedsiębiorstw usługowych zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz dla studentów zarządzania w turystyce i uczniów szkół hotelarskich.
8374840234
Hotele--zarządzanie.
Usługi--zarządzanie.
Restauracje--zarządzanie.
Zakłady żywienia zbiorowego--zarządzanie.
Technika hotelarstwa i restauratorstwa.
Jakość usług.
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach / William B. Martin ; przeł. Magdalena Kachniewska. - Kraków : Warszawa : Oficyna Ekonomiczna ; Wolters Kluwer Polska, 2006. - 219 s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: "Sprzedaż, obsługa klienta".
Bibliogr. s. [215]. Indeks.
Dla menedżerów lokali gastronomicznych, hoteli, ośrodków wypoczynkowych oraz innych przedsiębiorstw usługowych zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz dla studentów zarządzania w turystyce i uczniów szkół hotelarskich.
8374840234
Hotele--zarządzanie.
Usługi--zarządzanie.
Restauracje--zarządzanie.
Zakłady żywienia zbiorowego--zarządzanie.
Technika hotelarstwa i restauratorstwa.
Jakość usług.