Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach / William B. Martin ; przeł. Magdalena Kachniewska.

By: Martin, William BContributor(s): Kachniewska, Magdalena [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Kraków : Warszawa : Oficyna Ekonomiczna ; Wolters Kluwer Polska, 2006. Description: 219 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8374840234Uniform titles: Quality services (pol.) Subject(s): Hotele -- zarządzanie | Usługi -- zarządzanie | Restauracje -- zarządzanie | Zakłady żywienia zbiorowego -- zarządzanie | Technika hotelarstwa i restauratorstwa | Jakość usług
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 341553 64 Tylko na miejscu 1000341553
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 270599 64 Available 1000270599
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 270601 64 Available 1000270601
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 270600 64 Checked out 30/05/2025 1000270600

Na okł.: "Sprzedaż, obsługa klienta".

Bibliogr. s. [215]. Indeks.

Dla menedżerów lokali gastronomicznych, hoteli, ośrodków wypoczynkowych oraz innych przedsiębiorstw usługowych zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz dla studentów zarządzania w turystyce i uczniów szkół hotelarskich.