Opracowanie produktów spożywczych : podejście marketingowe /
Earle, Mary D.
Opracowanie produktów spożywczych : podejście marketingowe / Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson ; z ang. przeł. Marek Sikora. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - XVI, 381, [1] s. : il. ; 24 cm. - Żywność, Jakość, Technologia . - Żywność, Jakość, Technologia .
Bibliogr. przy rozdz.
9788320430769
Produkty rolno-spożywcze--aspekt ekonomiczny.
Produkty nowe--zarządzanie.
Żywność--komercjalizacja--podręczniki akademickie.
Opracowanie produktów spożywczych : podejście marketingowe / Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson ; z ang. przeł. Marek Sikora. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - XVI, 381, [1] s. : il. ; 24 cm. - Żywność, Jakość, Technologia . - Żywność, Jakość, Technologia .
Bibliogr. przy rozdz.
9788320430769
Produkty rolno-spożywcze--aspekt ekonomiczny.
Produkty nowe--zarządzanie.
Żywność--komercjalizacja--podręczniki akademickie.