Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów / Performance Research Associates ; [przekł. Witold Biliński, Biuro Tłumaczeń Intertext].

Contributor(s): Biliński, Witold [Tł.] | Zemke, Ron, (1942- ) [Oprac.] | Biuro Tłumaczeń INTERTEXT | Performance Research AssociatesMaterial type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Kraków : Oficyna Ekonomiczna : Wolters Kluwer Polska, 2006. Edition: Wyd. 3 popr. i uzup. / oprac. Ron ZemkeDescription: 159 s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8374840366Other title: Tyt. oryg.: Delivering knock your socks off serviceSubject(s): Marketing usług -- poradniki | Sprzedaż -- poradniki | Sprzedaż -- zarządzanie -- poradniki | Personel -- kierowanie -- poradniki | Planowanie strategiczne -- poradniki | Serwis posprzedażny
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324948 658.6/.8 Available 1000324948
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324949 658.6/.8 Available 1000324949
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 270693 658.6/.8 Available 1000270693
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 270694 658.6/.8 Available 1000270694
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 270695 658.6/.8 Available 1000270695

Na okł.: sprzedaż, obsługa klienta.

Bibliogr. s. [155]. Indeks.