Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym / Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wioletta Żmuda-Czerwonka.

By: Dominik, Piotr (technologia żywności) [Autor]Contributor(s): Wilkońska, Anna [Autor] | Żmuda-Czerwonka, Wioletta [Autor] | Wydawnictwo Naukowe Sophia [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Katowice : Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2018. Description: 116 stron : ilustracje ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788365929495Subject(s): Turystyka i gastronomia -- Polska -- 1990- | Produkty regionalne -- Polska -- 1990- | Branding (marketing) -- Polska -- 1990-
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 341671 379.85 Available 1000341671
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 330224 379.85 Available 1000330224

Bibliografia przy rozdziałach.